Peters födelsedagsfest ! !


Närvarande festdeltagare:
Agge, Ke, Annica, Paolo, Cicci, Micis, Hassan, Viktoria, Tony, Allan,
Marika och 2 jobbarkompisar till Peter. + Peter å ja såklart..:)


Annica, Micis å Agge.


Marika och Viktoria.


Tvillingarna Annica och Agge.


Tony med Turkiskpepparshoten..:)


Palle å Cicci.


Viktoria och Hassan


Marika jag och Micis.


Peter och Allan.


Födelsedagsbarnet


Peter och Micis.


Marika, Peters jobbarkompisar och bakhuvet på Peter.


Palle å cicci igen..:)


Jag och Tony.


Ke och Viktoria


Peter framme med favoritshoten- Turkiskpeppar!!
Tror ja va den enda som banga på den.. men ja gillar ju inte lakrits..:)


Tony och Marika.


Micis och Kristoffer.


Kristoffer, Tony, Jag, Hassan, Annica och Micis.


Jag och Tony.


Tony och Ke.

Kommentarer
Postat av: Mickis

hihi va roligt att du bloggar.. och ja älskar att du la upp bilden på petets jobbarkompisar som verkligen inte ville vara med på kort mohahaha....

jättekul fest =) blev dock inga lakrtis shots för mig heller!

2009-05-13 @ 09:44:51
Postat av: Anonym

va, snirkla du dig oxå undan lakritsen..hihi

ska nog göra hallonshots till ja fyller.. du måste vi me ta!!..hihi

2009-05-13 @ 18:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0