Friday..

Igår hade ja en underbart trevlig kväll med viktoris och ost kex och vin ! Super trevlig !
Blev ganska sent, men min älskling somna vid sju sen va hon vaken typ en timme med mig och Viccan vid elva tolv tiden och däckade igen till halv nio!.. älskar att hon sover bra..:)

Sen imorse sjussade jag Peter till jobbet till kl 12 och efter det va jag med josefin på stan HELA dagen... jätte mysigt, vi åt (och fika!) på Panini och sen letade vi över hela stan efter ett par moccasiner till hennes grabb Morgan. Helt sjukt, vi hittade jätte många tjejmoccisar i rosa, men inga till pojkar!!! till sist kollade vi på Pyret, å där fanns det!..

Ikväll har ja badat Natha å nu ligger hon bredvid mig i soffan sovandes i sin supersöta morgonrock...:) SÅ söt!
Peter å Shani är hos Ke, så just nu myser ja själv i soffan.. Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0